Gyakran Ismételt Kérdések
1. Rendelési folyamat
Hogyan rendelhetek a webshopból?
A webshopból való rendeléshez nem kötelező regisztrálni. Egyszerűen válaszd ki a termékeket, tedd őket a kosárba, majd kövesd az utasításokat a fizetéshez és szállításhoz.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelésed érkezési ideje partnerünktől és kiválasztott szállítási módtól függ. Általában 3-7 napra számíthatsz, az elérhetőségtől és a készlethelyzettől függően.
2. Szállítás és díjak
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás 20 000 Ft-ig partnerenként csomagautomatába 1190 Ft, házhozszállítás esetén 2 500 Ft.
Ha egy partnertől 20 000 Ft felett vásárolsz, a szállítás ingyenes.
Mely területekre szállít a webshop?
A webshop Magyarország területén belül mindenhova szállít.
Milyen szállítási módok elérhetők?
Házhozszállítás futárral, csomagpontra történő szállítás és helyszíni átvételre is van lehetőség előzetes egyeztetést követően.
3. Termékek és készletinformációk
Milyen típusú termékeket kínál a webshop?
A webshop kizárólag kistermelők és kézművesek által készített termékeket kínál.
Hogyan tudom ellenőrizni egy termék készletinformációit?
A termékoldalon elérhető, hogy van-e készleten az adott termékből.
Mit tegyek, ha egy termék elfogyott?
Kérlek, érdeklődj központi elérhetőségeink valamelyikén, hogy pontos információt tudjunk adni, mikor lesz újra elérhető a termék.
4. Kapcsolatfelvétel
Milyen időpontokban vagyunk elérhetőek, mennyi időn belül válaszolunk?
Írásban történő megkeresésre 12 órán belül válaszolunk.
Telefonon munkanapokon (hétfő-péntek) 9-20 óráig értek el minket, hétvégén (szombat-vasárnap) pedig 9-16 óráig.
Van élőchat vagy telefonos támogatás?
Igen, mindkét lehetőség megtalálható az oldalon.
5. Vásárlói fiók és regisztráció
Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, a vásárlás vendégként is történhet, azonban a regisztráció számos előnnyel járhat.
Először is, regisztrált felhasználók gyorsabban és egyszerűbben tudnak vásárolni, mivel szállítási és fizetési információik már tárolva vannak. Emellett a regisztrált felhasználók gyakran különleges ajánlatokat, kedvezményeket és hírleveleket kaphatnak, így az új termékekről és akciókról mindig értesülhetnek.
Továbbá, a regisztráció lehetőséget ad a vásárlóknak a rendelési előzményeik nyomon követésére, ami kényelmes és gyors vásárlási élményt biztosít.
Hogyan hozhatok létre vagy frissíthetek egy vásárlói fiókot?
A vásárlói fiók létrehozásához vagy frissítéséhez kövesd a webshop oldalán található “Regisztráció” vagy “Fiók frissítése” gombot.
Ezt követően add meg a szükséges információkat, mint például neved, e-mail címed, jelszavad és szállítási adatokat.
Ha már van fiókod, jelentkezz be az “Bejelentkezés” opció segítségével, majd válaszd ki a “Fiók frissítése” lehetőséget, hogy módosítsd vagy frissítsd az adataidat. Ha bármilyen probléma vagy kérdés merül fel, vedd fel velünk a kapcsolatot írásban vagy telefonon.
6. Állapotjelentések és értesítések
Mi történik, ha hiányos vagy sérült terméket kapok?
Ha hiányos vagy sérült terméket kapnál, azonnal lépj kapcsolatba velünk. Megkérünk, hogy küldj képet a sérült vagy hiányzó termékről, hogy segítségükkel azonosítani tudjuk a problémát. Ellenőrzés után vagy kicseréljük a hibás terméket vagy visszatérítjük az árát a vásárlás során alkalmazott visszatérítési és csereszabályoknak megfelelően. Fontos, hogy az ilyen problémákról azonnal értesíts minket, hogy mielőbb megoldást találhassunk.
7. Vásárlói vélemények és értékelések
Hogyan tudok hozzászólni vagy értékelést írni a termékekről?
Az értékelés írásához be kell jelentkezned a fiókodba, majd keresd meg a megvásárolt termék oldalát a webshopon. Itt találsz egy “Értékelésed” szekciót, amelyre kattintva hozzáférhetsz a vélemény írásának felületéhez. Ebben a részben megadhatod a termékkel kapcsolatos észrevételeidet, értékelésedet, és akár csillagokkal is minősítheted a terméket. Az ilyen értékelések segíthetnek más vásárlóknak a döntésben, és a termékfejlesztőknek visszajelzést nyújthatnak a termék minőségéről és funkcionalitásáról.